دانلود وکتور کادر کودکانه (برای نوشتن متن) | حاشیه عکس زیبا مهد کودک[مدرسه] - دفتر نقاشی {مشق}

  عکس کادر حاشیه کودکانه برای نوشتن متن دفتر مشق و نقاشی مدرسه و مهد کودک

کادر و حاشیه کودکانه فانتزی برای متن و نقاشی

شامل 250 فایل با کیفیت عالی

برای هر فایل دو فرمت EPS (وکتور لایه باز قابل ویرایش کامل در برنامه Illustrator ) و JPG (عکس تک لایه با کیفیت) وجود دارد. طراحان فتوشاپ می توانند فایل های EPS موجود را به فتوشاپ دراگ کرده و با رزولوشن دلخواه روی آن کار کنند. نکته مهم اینکه در فتوشاپ فایل ها لایه باز نیستند.

 

حجم فایل: 990 مگابایت در 4 پارت

 

150.000 تومان

با 50% تخفیف ویژه

75.000 تومان

https://s19.picofile.com/file/8430981700/%D8%A8%D9%86%D8%B1_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF.gif

لینک دانلود پس از پرداخت، نمایش داده میشوند.

 

 

این مجموعه می‌تواند در طراحی حاشیه‌ها و کادرهای متنوع برای متون کودکانه، مهد کودک‌ها، مدارس و حتی دفاتر نقاشی و مشق کاربردهای فراوانی داشته باشد. وکتورها به دلیل کیفیت بالای خود و قابلیت بزرگنمایی بدون افت کیفیت، انتخاب ایده‌آلی برای طراحی‌های حرفه‌ای و پروژه‌های چاپی محسوب می‌شوند. از طرفی، فرمت JPG این امکان را به کاربران می‌دهد تا به‌راحتی از تصاویر در پروژه‌های دیجیتال استفاده کنند.

 

یکی از ویژگی‌های برجسته این محصول، قابلیت ویرایش کامل فایل‌های EPS در برنامه Illustrator است. این امکان به طراحان اجازه می‌دهد تا با رزولوشن دلخواه، تغییرات لازم را اعمال کرده و طرح‌های منحصر به فردی خلق کنند. هرچند که این فایل‌ها در فتوشاپ لایه باز نیستند، اما همچنان با دراگ کردن به این برنامه می‌توان از کیفیت بالای آن‌ها بهره برد.

 

پیش نمایش تمامی فایل های موجود در این مجموعه را در تصویر زیر ببینید:

حاشیه و کادر کودکانه

 

 

توجه: برخی از فایل ها بجای فرمت وکتور، TIF یک لایه با کیفیت دارند که  با رزولوشن دلخواه قابل استفاده می باشند.

 

این مجموعه به چه دردی می خورد؟

این مجموعه، به ویژه برای طراحانی که با پروژه‌های مرتبط با کودکان و فضای آموزشی سروکار دارند، ابزاری فوق‌العاده مفید است. استفاده از این کادرها و حاشیه‌های زیبا می‌تواند به تزئین و زیباتر کردن متون و تصاویر کمک کند و جلوه‌ای شاداب و کودکانه به آن‌ها ببخشد. همچنین، این فایل‌ها می‌توانند در طراحی پوسترها، بروشورها، کارت‌های تبریک، و سایر اقلام چاپی مورد استفاده قرار گیرند.

 

عکس کادر کودکانه برای متن

طراحان گرافیک، مدیران مهد کودک‌ها، آموزگاران و حتی والدینی که به دنبال زیباتر کردن دفاتر نقاشی و مشق فرزندان خود هستند، می‌توانند از این مجموعه بهره‌مند شوند. کیفیت بالای تصاویر و قابلیت ویرایش آن‌ها در نرم‌افزارهای حرفه‌ای، این محصول را به یک گزینه عالی برای تمامی نیازهای طراحی تبدیل می‌کند.

 

حاشیه کادر کودکانه

با داشتن این مجموعه، شما به منبعی غنی از طرح‌های زیبا و متنوع دسترسی خواهید داشت که می‌تواند به تنوع و جذابیت پروژه‌های شما بیفزاید. به علاوه، استفاده از فایل‌های وکتور به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگرانی از افت کیفیت، طرح‌های خود را به هر اندازه که نیاز دارید بزرگنمایی کنید.

 

مطالب مرتبط:

دانلود وکتور دختر بچه با حجاب مدرسه ای (عکس دانش آموز محجبه مسلمان) کارتونی [اسلامی]

 

 

 

 

کادر املا کودکانه،کادر اسم کودکانه،کادر املای کودکانه،کادر کودکانه برای املا،نقاشی کادر املا کودکانه،کادر دفتر املا کودکانه،کادر کودکانه برای نوشتن اسم،کادر برای ادیت کودکانه،کادر دور برگه اچار کودکانه،انواع کادر کودکانه،کادر صفحه کودکانه،کادر کودکانه برای متن،کادر کودکانه برای نوشتن،کادر کودکانه برای دفتر مشق،کادر کودکانه برای نقاشی،کادر کودکانه برای کلیپ،کادر کودکانه برای ورد،کادر کودکانه برای دفتر،کادر کودکانه برای پاورپوینت،کادر های کودکانه،برنامه کودکانه،کادر کودکانه پسرانه،کادر کودکانه پیش دبستانی،کادر کودکانه برای پیش دبستانی،کادر،کاردستی کودکانه با کاغذ رنگی،کادر کودکانه زیبا،کادر کودکانه تولد،کادر تحقیق کودکانه،کادر تزئینی کودکانه،کادر تیتر کودکانه،تصاویر کادر کودکانه،تزیین کادر کودکانه،کادر کودکانه مدرسه،کادر کوکانه،کادر کودکانه حیوانات،کادر حاشیه کودکانه،کادر و حاشیه کودکانه رنگی،کادر و حاشیه کودکانه،کادر و حاشیه کودکانه ساده،کادر و حاشیه کودکانه قرانی،تزیین کادر و حاشیه کودکانه،دانلود کادر و حاشیه کودکانه برای ورد،کادر و حاشیه زیبا کودکانه،نقاشی کادر و حاشیه کودکانه،طرح کادر و حاشیه کودکانه،کادر حاشیه دار کودکانه،کادر کودکانه خالی،کادر خام کودکانه،کادر خالی کودکانه برای نوشتن متن،کادر خوشنویسی کودکانه،کادر خرسی کودکانه،کادر خالی کودکانه برای نوشتن،عکس کادر خالی کودکانه،کادر خالی کودکانه،کادر خالی برای نوشتن متن کودکانه،کادر کودکانه دفتر مشق،کادر کودکانه دخترانه،نقاشی کودکانه کادر دفتر،کادر دور دفتر کودکانه،کادر طرح دار کودکانه،برگه کادر دار کودکانه،کادر کودکانه رایگان،رسم کودکان،کادر کودکانه زیبا برای نوشتن،کادر زیبای کودکانه،

 

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آخرين مطالب
Designed By Layebaaz Copyright © 2020